Vyhledej
Novinky emailem
Jaroměřsko > Služby občanům > Rozvoj regionu

Ústředním motivem marketingové strategie Kladského pomezí na dalších 5 let se stane vodní nádrž Rozkoš

Přípravy nové marketingové strategie Kladského pomezí míří do finále

Redakce / 21.03.2021, Náchodsko a Broumovsko
Druhé a zároveň poslední veřejné projednávání nové marketingové strategie turistické oblasti Kladské pomezí na období 2021-2025 proběhlo za účasti zástupců z řad samospráv, podnikatelů i neziskového sektoru.

FOTOGALERIE - Kladské pomezí fotografie

Z důvodu přísných protiepidemických opatření se uskutečnilo formou videokonference. Z jednání vyplynuly již konkrétní výstupy, jakým směrem by se měl rozvoj cestovního ruchu v destinaci v následujících pěti letech ubírat.

Nové logo i slogan

Jedním z nejvýraznějších krajinných prvků Kladského pomezí je vodní nádrž Rozkoš, která se stane ústředním motivem pro snadnou identifikaci našeho regionu. Právě „R/rozkoš“ by se měla stát inspirací i pro nové logo a slogan oblasti. Ty by měly na zákazníka působit prostřednictvím pocitů a emocí, což přispěje k jejich snadnému zapamatování a tím i posílení značky Kladské pomezí.

Naprosto zásadní změnou by měla být prezentace Kladského pomezí společně s „highlighty“ v jeho okolí, které se nachází v bezprostřední blízkosti, ale již mimo vytyčené území destinace. Díky této spolupráci vznikne daleko širší nabídka s novými tematickými okruhy a větším potenciálem. 

Nastat by měl i výrazný posun ve způsobu komunikace se zákazníky prostřednictvím internetu. Velmi důležitá je možnost zpětné vazby a interakce nejen na sociálních sítích, ale také na webových stránkách. Právě tato dvě média by se měla stát hlavními komunikačními nástroji. Podstatnou roli bude hrát také přesné zacílení marketingu na konkrétní věkové, sociální a zájmové skupiny.

Ve spolupráci se zástupci samospráv by se destinační společnost měla zaměřit na řešení neuralgických bodů regionu, mezi které patří především problematická doprava a chybějící označení území pomocí adekvátního dopravního značení.

Co to je Kladské pomezí

Kladské pomezí je turisticky významná oblast nacházející se v severovýchodní části Královéhradeckého kraje. 

Charakteristickým prvkem Kladského pomezí jsou rozsáhlá skalní města jako Adršpašské a Teplické skály, Broumovské stěny, Ostaš, Křížový vrch, Borek a Kočičí skály. Broumovské stěny tvoří nesouměrný dvanáctikilometrový hřbet, z něhož vystupuje celá řada skalních útvarů. Nejpůsobivější partie Adršpašsko-teplických skal přibližují celoročně otevřené prohlídkové okruhy, jejichž součástí jsou dva vodopády. Horní jezírko ve skalním městě Adršpach nabízí projížďky na pramicích.

Národní přírodní památka Babiččino údolí, jehož pojmenování je odvozeno z názvu knihy Babička od Boženy Němcové, propojuje na ploše více než tří set hektarů cenné přírodní prvky s citlivým zásahem člověka. V údolí se nacházejí stavby a místa známé z knihy – empírový zámek Ratibořice, Staré bělidlo, Panský mlýn i nechvalně proslulý Viktorčin splav.

Krajina broumovské kotliny, orámovaná Broumovskými stěnami, Mirošovickými stěnami a Javořími horami, tvořila od svého trvalého osídlení jediné panství, jehož vlastníkem byl benediktínský broumovský klášter. Ten vtiskl celému prostoru nejen síť vesnic, ale počátkem 18. století také jednotnou tvář vesnických kostelů, jejichž stavební plány tvořili mistři českého baroka Kryštof a Kilián Ignác Dientzenhoferové.

Významným bodem se stala v posledních letech také krajina bratří Čapků (Malé Svatoňovice). 

Kateřina Sekyrková

Zdroj: Kladské pomezí o.p.s., hkregion.cz

 
Vaše komentáře

Přidat komentář

Nadpis:
Jméno:
Email:
sledovat diskuzi emailem
Příspěvek:
Potvrzovací kód:CAPTCHA
Přečteno 421x